Wachtwoord vergeten

Vul uw e-mailadres in, zodat we u een code kunnen sturen waarmee u uw wachtwoord kan wijzigen.

Cookie policy

WAT IS EEN COOKIE?

Een cookie is een klein tekstbestand waarin internetinstellingen opgeslagen zitten. Bijna elke website gebruikt cookies.

Bij uw eerste bezoek aan een website wordt het door uw internetbrowser gedownload. Indien u deze website de volgende keer met hetzelfde apparaat bezoekt, wordt het cookie en de daarin opgeslagen informatie teruggestuurd naar ofwel de website die het geplaatst heeft (first party cookie) ofwel naar een andere website waartoe het behoort (third party cookie). Zo herkent de website dat hij met deze browser al eens werd opgeroepen, en verschilt in sommige gevallen de weergegeven content.

Sommige cookies zijn erg nuttig omdat ze de online-ervaring bij een volgende bezoek aan een website kunnen verbeteren. Op voorwaarde dat u hetzelfde apparaat en dezelfde browser als de eerste keer gebruikt, herinneren cookies zich bv. uw voorkeuren, zeggen ze hoe u een pagina gebruikt en passen ze het aanbod aan uw persoonlijke interesses en behoeften aan.

Afhankelijk van hun functie en het vooropgestelde doel, kunnen cookies worden onderverdeeld in 4 categorieën*: strikt noodzakelijke cookies, functionele cookies, prestatiecookies, en cookies voor marketingdoeleinden.


UW COOKIE-INSTELLINGEN OP DEZE WEBSITE.
Cookies op deze website waarvoor geen toestemming vereist is.

Strikt noodzakelijke cookies, ook wel “strictly necessary” genoemd, garanderen functies zonder dewelke u deze website niet kunt gebruiken zoals gepland. Dit soort cookie bevat ook uw beslissing met betrekking tot het gebruik van cookies op onze website. Voor het gebruik van strikt noodzakelijke cookies is uw toestemming niet vereist.

Strikt noodzakelijke cookies kunnen via de functie van deze website niet uitgeschakeld worden. U kunt cookies wel op elk ogenblik in uw browser uitschakelen.

Voorbeelden van cookies waarvoor geen toestemming vereist is:

Naam Doel Wordt gewist na Categorie
AreCookiesEnabled Testen of het gebruik van cookies mogelijk is 1 dag Strikt noodzakelijk
lms_session Sessie cookie wordt gebruikt om ingelogde gebruikers te identificeren en essentiële gegevens tussen pagina’s door te geven Sluiten browser Strikt noodzakelijk
Cookies waarvoor toestemming vereist is

Cookies die niet strikt noodzakelijk zijn om de website te kunnen gebruiken, vervullen een belangrijke taak. Zonder deze cookies staan de functies die het mogelijk maken om comfortabel op onze website te surfen, zoals bijvoorbeeld vooraf ingevulde formulieren, niet meer ter beschikking. Door u ingegeven instellingen, zoals bijvoorbeeld de taalkeuze, kunnen niet worden opgeslagen en moeten dus op elke pagina opnieuw worden opgevraagd.


*CATEGORIEËN

Afhankelijk van hun functie en het vooropgestelde doel, kunnen cookies worden onderverdeeld in 4 categorieën*: strikt noodzakelijke cookies, functionele cookies, prestatiecookies, en cookies voor marketingdoeleinden.

Strikt noodzakelijke cookies
Strikt noodzakelijke cookies zijn nodig opdat u een website kunt bezoeken en gebruiken. Zonder deze cookies kunnen de functies van de website niet worden gegarandeerd, bijvoorbeeld dat de tijdens een bezoek uitgevoerde handelingen (bv. tekstingave of voertuigconfiguratie) behouden blijven, ook wanneer u tussen verschillende pagina’s navigeert.

Functionele cookies
Functionele cookies maken het een website mogelijk om reeds ingegeven gegevens (zoals bv. gebruikersnaam, taalkeuze of woonplaats) op te slaan en de gebruiker verbeterde, persoonlijkere functies aan te bieden. Een website zou bijvoorbeeld lokale prijsrelevante btw-informatie kunnen aanbieden wanneer hij een cookie gebruikt om de regio op te slaan waarin de gebruiker zich bevindt. Functionele cookies worden daarnaast ook gebruikt om gevraagde functies zoals het afspelen van video’s mogelijk te maken. Deze cookies verzamelen anonieme informatie, ze volgen niet uw bewegingen op andere websites.

Prestatiecookies
Prestatiecookies verzamelen informatie over de gebruikswijze van een website – bijvoorbeeld welke pagina’s een bezoeker het vaakst opvraagt en of hij foutmeldingen van websites ontvangt. Deze cookies slaan geen informatie op die de gebruiker kan identificeren. De verzamelde informatie wordt gebruikt voor rapporten in geaggregeerde en anonieme vorm. Deze cookies worden alleen gebruikt om de prestaties van een website en dus de beleving van de gebruiker te verbeteren.

Cookies voor marketingdoeleinden
Cookies voor marketingdoeleinden worden gebruikt om gerichte, voor de gebruiker relevante en aan zijn interesses aangepaste reclameboodschappen weer te geven. Ze worden ook gebruikt om de weergavefrequentie van een reclameboodschap te beperken en de doelmatigheid van reclamecampagnes te meten. Ze registreren of men een website al dan niet heeft bezocht. Deze informatie kan worden gedeeld met derden, zoals bv. adverteerders. Cookies ter verbetering van de doelgroepaanspreking en reclame worden vaak gekoppeld aan bijkomende functies van derden.

Contact & FAQ

Vragen of suggesties?
Mail info@ziedet.be of bel 02 250 37 77 (VIVO vzw)

VRAGEN OVER DE E-LEARNING

  • Moet ik betalen om deze e-learning/het leertraject te volgen?
    Nee, alle e-modules en alle leerwijzers zijn gratis ter beschikking.
  • Welke software heb ik nodig om de e-learning te volgen?
    De e-learning kan gebruikt worden op de meest gangbare operating systemen (Windows, Android, iOS) op pc en tablet, maar niet op gsm.
  • Ik vind mijn school/organisatie niet terug in de lijst. Wat moet ik doen?
    Als je je wil registreren, kan je kiezen voor school of organisatie. Onder beide termen zitten al veel namen. Indien de jouwe nog niet voorkomt, scroll je helemaal naar het einde van de lijst en vul je jouw nieuwe school of organisatie toe. Ben je een opleider, vraag dan je cursisten ook deze naam te gebruiken bij hun registratie.
  • Kan ik een e-learning hervatten waar ik gestopt ben of verlies ik alle gegevens?
    Je kan steeds bij het opnieuw openen van de e-learning verder gaan waar je daarvoor gestopt bent, met behoud van de eerdere antwoorden.
  • Kan ik de e-learning verderzetten op een ander toestel?
    Ja, als je met dezelfde gegevens inlogt, kan je de e-learning hervatten.
  • Zijn mijn antwoorden ook zichtbaar voor anderen?
    Nee, de antwoorden worden voor jou persoonlijk opgeslagen, anderen kunnen ze niet zien. Je opleider kan wel zien of je een module begonnen bent of afgewerkt hebt.
  • Mag ik stukken tekst kopiëren uit deze e-learning?
    Ja, dat kan, maar best hierbij vermelden dat de tekst uit Ziedet? komt.
  • Mag ik meerdere antwoorden aanduiden bij een keuzeformulier?
    Bij antwoordmogelijkheden voorafgegaan door een bolletje, kan je maar 1 keuze maken. Bij antwoordmogelijkheden met een vierkantje, kan je meerdere mogelijkheden aanduiden.
  • Ik heb de ‘gouden tips’ gedownload en ik ben de e-learning kwijt. Hoe kan ik terug op de e-learning?
    De e-learning is geopend in een ander venster dat je onderaan in de taakbalk terugvindt. Klik erop om verder te gaan.
  • Hoe sleep je antwoorden?
    Je kan een antwoord slepen door erop te klikken en het aangeklikte antwoord dan te verplaatsen naar waar je het wil.
  • De tekst in de e-learning is te klein. Kan ik de tekst vergroten?
    Nee, de grootte van de tekst is standaard ingesteld.

VRAGEN VOOR DE OPLEIDER

  • Mag ik stukken tekst kopiëren uit de e-learning of de leerwijzers?
    Ja, dat kan. Maar wel met bronvermelding (www.Ziedet.be).

Vragen over de rapportage

  • Ik vind mijn cursisten niet terug.
    - Check of je als opleider werd geregistreerd. Dan kom je na het inloggen op een pagina van TinQwise (met rode band) terecht. Ben je niet als opleider geregistreerd? Stuur ons een bericht en wij passen het voor je aan.
    - Check of jouw cursisten juist zijn geregistreerd. Hebben ze de naam van je school of organisatie exact hetzelfde gespeld als jij? Indien niet, laat het ons weten en wij passen de registratie van je cursist(en) aan.
  • Hoe kan ik als opleider de voortgang van de cursisten nagaan?
    Doe onder de tab ‘rapportages’ op de startpagina van TinQwise een excel open. Daarin zie je of de cursisten uit jouw groep nog niet aan de module begonnen zijn, ermee bezig zijn of deze al helemaal hebben afgewerkt.
  • Hoe komt het dat de status bij de rapportage hoger is dan mijn aantal cursisten?
    Dit komt omdat het gegeven aantal gebruikers de optelsom is van het aantal gebruikers per module. Jouw cursisten hebben dan meer dan 1 module bekeken.
  • Om een Excel te krijgen, kan ik het ‘leerpad’ aanpassen. Waarvoor staat dat ‘leerpad’?
    Je kan kiezen tussen ‘modules’, waarmee je de voortgang van de cursisten uit je groep kan zien. Of je kan kiezen voor ‘modules (opleider)’. Dit toont je dan de voortgang van de opleiders uit jouw school/organisatie, waaronder jijzelf.
  • Wij hebben met een grote school/organisatie geregistreerd. Er zitten meerdere opleiders met hun eigen groep cursisten in. Hoe kan ik enkel de voortgang van mijn groep cursisten zien?
    Je kan de cursisten uit de excel halen door hen op naam te selecteren en dan hun gegevens eruit te filteren.